Новини

«ВолиньPost»: Побиту шестикласницю вчителька «цькує» в інтернеті. У мережі публікують фото з лікарні.

В інтернеті розпочалося цькування учениці 6-го класу, яка вже тиждень перебуває у медичному закладі після побиття однокласниками.

Нагадаємо, 4-го листопада у загальноосвітній школі №2 однокласники побили шестикласницю. Побиття підтвердили лікарі та міліція, але класний керівник Ольга Савчук категорично заперечує, що дитину побили, хоча після інциденту свою учениці навіть не бачила.

Сам конфлікт між учнями розпочався на уроці трудового навчання, який проводила її сестра Ганна Рожко. Під час уроку 5 дівчаток знаходилися у туалеті. Одну з них знімали на телефон, коли та була в кабінці. Дівчинка, яку принижували у вбиральні, спробувала у класі відібрати телефон. Зав’язалася штурханина. Вчитель на конфлікт відреагувала зауваженням потерпілій стороні, самого конфлікту не припинила, не зателефонувала батькам. В результаті після уроків, як стверджує мама побитої малої, її дитину однокласники «спустили» зі сходів.

Педколектив школи намагається справу повернути так, ніби все відбувалося не на уроці, а на перерві, і зробити вииною дівчинку, яку побили.

Тим часом шестикласники розповіли, що все сталося під час уроку, цитуємо: «Це було на уроці… Вчителька нас відпустила втрьох».

Досить дивно поводить себе класний керівник Ольга Савчук. В інтернеті пані вчителька опублікувала допис, в якому зневажливо говорить про дитину, котру побили у її підопічному класі. Називає дівчинку «жертвою», беручи слово у лапки.

Мама потерпілої дитини зазначила, що вона старалася не розповідати дочці, що її випадок набрав такого розголосу. Проте дитина вже знає, що про неї пишуть в інтернеті. З нею в палаті лікуються дівчатка однієї з ковельських шкіл. Вони їй все і розповіли. Окрім того, в інтернет викладають фотографії дитини без дозволу батьків. Абсолютно чужі для дівчинки люди, «постять» світлини, на яких дитина в лікарняній палаті грає в карти з іншими дівчатками. Як зазначила тітка дівчинки, вона поговорили з племінницею і та каже що не знає хто її фотографував. Тітка зазначила, що з цього приводу вони звертатимуться у міліцію.

Допис вчительки Ольги Савчук подаємо без змін:

«Зважаючи на історію опубліковану в даному пості https://vk.com/typical_kovel?w=wall-36656706_47725 до вашої уваги публікується позиційна відповідь від класного керівника Савчук Ольги Петрівни, яка не є зареєстрованою у контакті, але мала змогу прочитати, увесь позитив виказаний «порядними, переживаючими людьми».

Дисклеймер: дана точка зору не буде такою ж цікавою для жовтої преси, як попередня.

Одинадцятирічних дітей звинувачують у звірячому побитті, а «жертву», після звернення в лікарню відразу відпускають додому. І тільки наступного дня кладуть не в травматологію, а у дитяче відділення. Звинувачення починається з того, що дівчину образили в класі, причиною стало «відео», зроблене в туалеті,а згодом з’ясовується, що дівчинка, яку звинувачували найбільш активно, навіть не мала при собі телефону. Подія сталася не на уроці, а між уроками (трудове навчання 2 уроки підряд, між ними перерва 5 хвилин — коли і відбулися події в туалеті, і виходить трактовка «по серед уроку»). Далі, за ствердженнями нині популярної тут Юлії , дівчата повернулися в клас, і розказали однокласникам-хлопцям (які в той момент знаходилися у майстерні, що розміщена за межами шкільної будівлі) і почали сміятися з дівчини усім класом, принижуючи її цим. На що «жертва» відреагувала пхнувши кривдницю ,але та пожалілася хлопцям, які виріішили здійснити «фізичні та психічні розправи», що так яскраво описувались у пості та коментарях.

Але чи було це на справді так? Можливо, це сама Настя, котра повернулася з туалету пізніше однокласниць, вскочила у клас і вдарила Віку по обличчю, обізвавши всіх, хто її заспокоював? Після чого, вчителька намагається заспокоїти Настю, і пропонує їй уникнути продовження конфлікту, та піти додому на 10 хвилин раніше. Але пропозиція була відхилена. По закінченню уроків хлопці повернулися до класу, щоб провести дівчат додому, так як уже темно, В. попросила їх притримати Н так як боялася, що саме «жертва» її і поб’є. Ніяких фото нікому показано не було, так як їх просто не існувало. Вчителька по закінченню уроку встає і слідкує за дверима, щоб пересвідчитись у тому, що всі покинули клас, виходячи останньою, на сходах зустрічається з прибиральницею, та разом натикаються на чийсь рюкзак. І майже одразу за ним повертається «жертва» без будь-яких ознак побиття чи скарг на сам факт. Коли вчителі виходять зі школи, на сходах немає нікого з можливих учасників конфлікту (6 клас), чи ознак самого конфлікту.
Певно, саме за ці 5 хвилин мої діти (кл. керівник) згідно з коментарями «по-звірячому» побили однокласницю, при чому так уміло, що дитина не кричала, не плакала, і дісталася додому своїм ходом, за 10-15 хвилин. Бо ж саме о 18:30 мама подзвонила директору, щоб повідомити його, про те, що сталося. Образившись на уточнення директора, стосовно того, де ж саме це сталося, повідомила, що буде звертатися до міліції.

Я, класний керівник, дізналася про цю історію, не від потерпілих, а від мами однієї з учениць, яка випадково, почула про це у маршрутці, від мами «побитої» дитини, котра вже почала жалітися на це людям, які були цілком далекі від даної ситуації.

Як тільки мені стало про це відомо, я вирішила поцікавитися деталями, тоді ж і почула саме про побиття, і одразу після цього, перепитала про події на уроці у своєї сестри (вчительки трудового навчання), котра сама виявилася здивованою, та не знала як реагувати на почуте. У зв’язку з цим, я зателефонувала до лікарні, щоб уточнити діагноз, та підтримати дитину. Але мені, повідомили, що дівчинка з мамою знаходяться вдома. Наступного дня, дівчину поклали в дитячу лікарню зі скаргами на головний біль та нудоту(зі слів медперсоналу). Але родичі дівчини, знали про діагноз уже наступного дня, та виклали у інтернет ось таку історію.

Це моя точка зору на дану подію, ви можете вірити в неї, або ні, але я також маю право бути почутою.
Свою точку зору, ви можете залишити нижче, у такому ж стилі, як робили раніше у інших коментарях, з бажанням «прикопати у лісі» чи тому подібне. Але досить уже обмовляти моїх учнів у такій безграмотній та брудній манері, фабрикуючи так званий «резонанс»
.

Чому ж 32 дитини оголошені брехунами та «звіриною» (бо ж саме у такій манері була виконана «розправа») і тільки розповідь 1 дитини та обмовляння її родичів мають вагу?

P.S. Я пропрацювала у цій школі більше 22 років, траплялися різні випадки, але я вважала себе щасливою людиною, дивлячись у щирі очі моїх учнів, бачачи їх посмішки та відчуваючи їх подяку. А мої учні, котрі вже стали батьками, приводять на навчання своїх дітей саме сюди.

Тому я не можу більше мовчати, і буду захищати усе, що мені дороге, навіть у суді, якщо виникне на це потреба.

Дякую усім хто мене підтримав, та поставився з розумінням до даної ситуації».

Варто звернути увагу на стиль подачі інформації від вчительки. «Педагог» доволі непедагогічно описує потерпілу дитину та розставляє емоційні наголоси.

Вже на сьогодні відомо, що проблеми у колективі тягнуться не один рік. Зокрема, очевидно, що у класі постійно принижували одну особу. Вчителі ніяк не відреагували на таку ситуацію, а коментарі, які вони надали журналістам та опублікували в інтернеті, схиляють до думки, що навпаки, підтримували сильнішу сторону, цим самим допомагаючи ще більше загнати потерпілу дитину у «глухий кут». Окрім того, у дописі вчителька відверто принижує школярку і вигороджує інших підопічних. Розділяє дітей на «мої» та «жертва».

Мама дівчинки, яка постраждала у школі, розповіла, що донька дуже любить класного керівника. Така позиція улюбленої вчительки може спричинити ще більшу травму для постраждалої дитини. Окрім того, допис може зашкодити моральному та психологічному вихованню дітей, які брали участь у цькуванні та побитті однокласниці, адже їм дали зрозуміти, що злочин «зійде з рук» тим самим, можливо, засвітили «зелене світло» для наступних подібних вчинків.



Друк | переглядів - 767 |Кількість коментарів до статті ««ВолиньPost»: Побиту шестикласницю вчителька «цькує» в інтернеті. У мережі публікують фото з лікарні.» - 0 | RSS |  Шрифт