Новини

Складено перший об’єктивний рейтинг ВНЗ, які готують фахівців у сфері маркетингових комунікацій

Всеукраїнська рекламна коаліція і Група АДВ Україна представили результати першого об’єктивного рейтингу ВНЗ, які готують фахівців у сфері маркетингових комунікацій. Провела дослідження компанія InMind.

Лідером рейтингу став Київський національний університет імені Тараса Шевченка, що набрав максимальну кількість балів у працедавців (41,7). Друге місце розділили Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Національний університет «Києво-Могилянська академія» (по 40,2 бали) і Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут» (40 балів). Третє місце зайняли — Інститут реклами (35,3 бали) і Київський національний торговельно-економічний університет (35,3 бали). Всього до рейтингу увійшли 43 ВНЗ.

Опитування серед 52 провідних рекламно-комунікаційних агентств і 16 ВНЗ, що погодилися брати участь у дослідженні, дозволило зробити висновки про проблеми у сфері освіти за фахом «Маркетинг» і «Реклама» і про проблеми в галузі взаємодії між ВНЗ і провідними працедавцями.

Дослідження проводилося дослідницьким агентством InMind в серпні — жовтні 2009 року за методикою експертного опитування по форматизированій анкеті.

До участі в опитуванні було запрошено 77 провідних агентств, що працюють на ринку маркетингових комунікацій України. Взяли участь 68% від числа запрошених — 52 агентства. З боку ВНЗ до участі були запрошені 61 ВНЗ України, це всі ВНЗ, які готують студентів по спеціальностях «Маркетинг» і «Реклама» в 7 найбільших містах України (Дніпропетровськ, Донецьк, Київ, Львів, Одеса, Сімферополь, Харків). У дослідженні взяли участь 26% від числа запрошених — 16 ВНЗ.

6 базових показників побудови рейтингу:

1. ВНЗ, де вчилися молоді фахівці, прийняті в компанії в 2008-2009 рр.
2. Випускників яких ВНЗ бажають бачити у своїй компанії.
3. Оцінка загального рівня підготовки випускників.
4. Оцінка уміння випускників систематизувати і узагальнювати інформацію.
5. Оцінка уміння випускників вибудовувати конструктивні робочі стосунки усередині робочої команди або з клієнтами.
6. Оцінка рівня володіння випускниками спеціальними знаннями і навиками, необхідними компанії-працедавцеві.
Друк | переглядів - 1138 |Кількість коментарів до статті «Складено перший об’єктивний рейтинг ВНЗ, які готують фахівців у сфері маркетингових комунікацій» - 0 | RSS |  Шрифт