Новини

Болонський процес очима студентів: пошук відповідей на актуальні питання вищої освіти

За сприяння Міністерства освіти і науки України у рамках Плану проведення міжнародних, всеукраїнських науково-практичних конференцій та семінарів молодих учених і студентів відбулася ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Болонський процес очима студентів». Предметом обговорення учасників заходу були питання інтеграції України до Європейського освітнього простору та перспективи запровадження ідей Болонської системи у сучасній вищій школі.
В роботі конференції взяли участь понад 200 студентів і аспірантів з 50 навчальних закладів України.

Програмою була передбачена робота чотирьох секцій:

  * І секція — Освітня політика в контексті інтеграції суспільних процесів;
  * ІІ секція — Міжнародні системи вищої освіти: порівняльний аналіз;
  * ІІІ секція — Основні підходи та стан впровадження ідей Болонського процесу в Україні;
  * ІV секція — Кредитно-трансферна система організації навчального процесу: переваги та проблеми.

З вітальним листом до учасників конференції звернувся заступник Міністра освіти і науки України, доктор фізико-математичних наук М.Стріха. На його думку, залучення молоді до вирішення питань інтелектуального майбутнього України, а саме інтеграції її до високотехнологічного конкурентного середовища, є реальним шляхом розвитку наукового потенціалу та фундаментом для подальшого становлення держави.


Учасники конференції активно обговорювали питання освітньої інтеграції в європейський простір та отримання якісної освіти. На підтримку реорганізації вищої школи виступила студентка Уманської філії Європейського університету Г.Галка. Вона продемонструвала стан впровадження ідей Болонського процесу в її навчальному закладі, наголосила на позитивному ставленні колективу до розпочатих нововведень, спираючись на результати соцопитування.


Про особливості оцінювання системи знань за шкалою ECTS розповіли Б.Багінський та Т.Запорожець — студенти Житомирської філії Європейського університету. Вони прокоментували усі <плюси> і <мінуси>, запровадженого диференційованого оцінювання знань, і зазначили його недоліки, помічені на практиці.


Про нестандартний шлях підготовки фахівців з правознавства, що широко практикується в Європі, розповіла студентка Київського університету права Національної академії наук України В.Дзелінська.

Доповідачка висвітлила особливості проходження практики студентами-юристами у спеціально створених юридичних клініках, де вирішуючи справжні професійні питання, майбутні спеціалісти набувають досвіду не з книжок, а з життя.


Жвавість учасників в обговорюванні порушених питань свідчить, що мета заходу досягнена: на часі міцне утвердження України як повноправної частини європейського освітнього простору.
Друк | переглядів - 1220 |Кількість коментарів до статті «Болонський процес очима студентів: пошук відповідей на актуальні питання вищої освіти» - 0 | RSS |  Шрифт